У мережі магазинів ringoo присутня послуга післягарантійного обслуговування (додаткова гарантія). Додаткова гарантія забезпечує власника обслуговуванням техніки, придбаної в мережі магазинів ringoo. Обслуговування передбачає транспортування, професійну діагностику і, в кінцевому підсумку, ремонт техніки. Варто відзначити, що ремонт проводиться тільки в авторизованих сервісних центрах, що дозволяє зберігати якість ремонту. Дія талона післягарантійного обслуговування починається з моменту закінчення гарантії від виробника. Купуйте талони додаткової гарантії у всіх магазинах ringoo.
Термін дії даного талону на безкоштовне післягарантійне обслуговування техніки - 12 місяців, починаючи з моменту закінчення офіційної гарантії.
Даний талон дає право покупцеві на післягарантійне обслуговування товару, придбаного в мережі магазинів мобільного зв'язку ringoo.
По закінченню гарантійного періоду, у випадку поломки товару,покупець має право звернутися в роздрібну мережу мобільної та цифрової техніки ringoo і здійснити безкоштовний ремонт.
При зверненні покупця за безкоштовним післягарантійним ремонтом, він при собі зобов'язаний мати наступні документи:
- Чек (касовий або товарний);
- Талон від ringoo (або серійній номер талону у чеку);
- Гарантійний талон виробника.
Даний талон не діє в наступних випадках:
- дефект викликаний зміною конструкції або схеми товару, не передбаченої виробником;
- дефект викликаний нещасним випадком, діями третіх осіб, самими покупцями або іншими обставинами;
- пошкодження викликані попаданням всередину товару сторонніх речовин, предметів, рідин, пилу;
- дефект викликаний механічним пошкодженням товару або аксесуарів;
- дефект викликаний невідповідністю стандартам телекомунікаційних живлень, кабельних мереж або іншими зовнішніми факторами;
- дефект викликаний використанням нестандартних або неякісних аксесуарів, носіїв інформації, елементів живлення, які не мають рекомендацій фірми-виробника;
- порушення цілісності гарантійних пломб і стікерів;
- самостійна заміна і порушення цілісності програмного забезпечення.
Продавець знімає з себе відповідальність за можливу шкоду, прямо або безпосередньо завдані проданим товарам людям, домашнім тваринам чи майну, у разі якщо це сталося в результаті недотримання правил і умов експлуатації й установки товару, дій покупця, третіх осіб, непередбаченої сили та у випадку втрати інформації що зберігається в пам'яті товару і на зовнішніх носіях.
Талон не поширюється на наступні комплектуючі:
- акумуляторні батареї, елементи живлення, зовнішні блоки живлення і зарядні пристрої;
- сполучні кабелі, антени і перехідники до них, пристрої «хендс-фрі» (гарнітури), носії інформації різних типів(карти пам'яті, диски з програмним забезпеченням);
- чохли, шнурки для перенесення, кріпильні пристосування, документація та інші аксесуари, що додаються до виробу.
Талон додаткової гарантії обміну та поверненню не підлягає.
Телефон гарячої лінії — 0 800 308 480