0 800 308 480
Українська

У мережі магазинів ringoo присутня послуга післягарантійного обслуговування (додаткова гарантія). Додаткова гарантія забезпечує власника обслуговуванням техніки, придбаної в мережі магазинів ringoo. Обслуговування передбачає транспортування, професійну діагностику і, в кінцевому підсумку, ремонт техніки. Варто відзначити, що ремонт проводиться тільки в авторизованих сервісних центрах, що дозволяє зберігати якість ремонту. Дія талона післягарантійного обслуговування починається з моменту закінчення гарантії від виробника. Купуйте талони додаткової гарантії у всіх магазинах ringoo.

Термін дії даного талону на безкоштовне післягарантійне обслуговування техніки - 12 місяців, починаючи з моменту закінчення офіційної гарантії.

Даний талон дає право покупцеві на післягарантійне обслуговування товару, придбаного в мережі магазинів мобільного зв'язку ringoo.

По закінченню гарантійного періоду, у випадку поломки товару,покупець має право звернутися в роздрібну мережу мобільної та цифрової техніки ringoo і здійснити безкоштовний ремонт.

При зверненні покупця за безкоштовним післягарантійним ремонтом, він при собі зобов'язаний мати наступні документи:

  • Чек (касовий або товарний);
  • Талон від ringoo (або серійній номер талону у чеку);
  • Гарантійний талон виробника.

Даний талон не діє в наступних випадках:

  • дефект викликаний зміною конструкції або схеми товару, не передбаченої виробником;
  • дефект викликаний нещасним випадком, діями третіх осіб, самими покупцями або іншими обставинами;
  • пошкодження викликані попаданням всередину товару сторонніх речовин, предметів, рідин, пилу;
  • дефект викликаний механічним пошкодженням товару або аксесуарів;
  • дефект викликаний невідповідністю стандартам телекомунікаційних живлень, кабельних мереж або іншими зовнішніми факторами;
  • дефект викликаний використанням нестандартних або неякісних аксесуарів, носіїв інформації, елементів живлення, які не мають рекомендацій фірми-виробника;
  • порушення цілісності гарантійних пломб і стікерів;
  • самостійна заміна і порушення цілісності програмного забезпечення.

Продавець знімає з себе відповідальність за можливу шкоду, прямо або безпосередньо завдані проданим товарам людям, домашнім тваринам чи майну, у разі якщо це сталося в результаті недотримання правил і умов експлуатації й установки товару, дій покупця, третіх осіб, непередбаченої сили та у випадку втрати інформації що зберігається в пам'яті товару і на зовнішніх носіях.

Талон не поширюється на наступні комплектуючі:

  • акумуляторні батареї, елементи живлення, зовнішні блоки живлення і зарядні пристрої;
  • сполучні кабелі, антени і перехідники до них, пристрої «хендс-фрі» (гарнітури), носії інформації різних типів(карти пам'яті, диски з програмним забезпеченням);
  • чохли, шнурки для перенесення, кріпильні пристосування, документація та інші аксесуари, що додаються до виробу.

Талон додаткової гарантії обміну та поверненню не підлягає.

Телефон гарячої лінії — 0 800 308 480

 

Помітили помилку? Виділіть її курсором і натисніть: Ctrl + Enter